Sluta hyckla om EU-medlemskapet




Sluta hyckla om EU-medlemskapet

EU-val mitt under brinnande kris när massuppsägningar råder, a-kassan höjs och folk får gå från hus och hem är inte så där värst lyckat. Särskilt inte eftersom fokus blir på administration, parlamentari­kernas löner och en toppstyrd institution som satsar miljarder i reklampengar för att folk ska tycka rätt och helst bra om EU.

Jag måste säga att hittills har inget av våra EU-entusiastiska partier lyckats presentera en trovärdig politik för Sveriges medlemskap.

Läs hela artikeln av Lotta Gröning på Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: grannen

Att tro att det går att förändra EU till det bättre förefaller långsökt. EU är ett projekt som är skapat av och för "eliten". Detta EU är i sin tur del av ett ännu större elitistiskt projekt som kallas ”New World Order” (se t.ex. följande länk: http://www.globalistagenda.org/quotes.htm). För att medborgarna i Sverige skall kunna återfå sin förlorade självständighet är det därför ett måste att gå ur EU.

2009-05-14 @ 23:38:25
Postat av: Christer Kallin

Hej Grannen,



Kula att få din åsikt, jag måste erkänna att jag inte är tillräckligt påläst i ämnet New world order men skall följa din länk och utbilda mig:-) Min åsikt är att EU är ett fredsprojekt som kännes positivt men att vi är alldeles för passiva när det gäller att rösta med tanke på den makt som finnes. Man lägger ut små skit frågor för att vi vanligt dödliga inte skall rota i dom stora frågorna som betyder något. Med en prognos om att vi kommer att bli ca 28% av befolkningen i EU som kommer att rösta ger vi tokhögern med sina rassistiska upplägg en större makt än dom förtjänar... Jag bryr mig inte om vad man röstar på bara man röstar till och med en blank röst ger demokratin en chans...:-)

2009-05-15 @ 11:42:51

Var inte feg utan skriv något vackert!:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Smygreklam för din egen blogg/hemsida:

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se Allmänt BlogRankers.com
webvoter-omröstning
Ge din bedömning av bloggen

1 ganska dålig
2 mindre bra
3 helt ok
4 riktigt bra
5 väldigt bra

Se resultat
hit counter