Söderala Bygdegård...



Jag vill tacka alla på Söderalabygdegård som gjort som tradition att bjuda mig på Jultallrik i december och nu i torsdags var det den dagen på året igen. Det gör mig så varm i hjärtat och fyller mig med glädje... Ett stalltips till alla er som är ute efter något speciellt till julbordet åk till lanthandeln i Söderala och köp sillröran där. Den är bara helt underbar och ytterligare ett bevis på att dom riktiga guldkornen hittar man på Landsbygden.

Stor kram önskar här en mister
som ni känner vid namn Christer

Kommentarer

Var inte feg utan skriv något vackert!:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Smygreklam för din egen blogg/hemsida:

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se Allmänt BlogRankers.com
webvoter-omröstning
Ge din bedömning av bloggen

1 ganska dålig
2 mindre bra
3 helt ok
4 riktigt bra
5 väldigt bra

Se resultat
hit counter