Älgen Kalle är död... så nu kan åklagarn fira midsommar




Älgen Kalle är död... så nu kan åklagarn fira midsommar

Ja men Tjörnare en Dyng-Bengt här,

Åklagare Mikael Hammarstrand vår egen lilla mediahora som gör allt för få lite uppmärksamhet. Har inte denna människa något bättre för sig, som att stävja riktig brottslighet tillexempel.

Hur står det till med hans prioriteringar igenligen. Är det inte p-piller till unga tjejer så är det älgen kalle. Vad har detta kostat oss skattebetalare för att skapa gratis reklamkampanj till denna dräng som kanske vill göra kariär i storstan. Eller hur skall man annars tolka dessa utspel.

Jag tycker att man kan kräva lite bondförnuft av sådana här drängar som vi skattebetalare har anställda. Fram med bevisen vad har Kalles död kostat totalt...

Ja jag heter Dyng-Bengt och jag kommer ifrån landsbygden så det ligger nått i vad jag säger

Kommentarer
Postat av: Amos Person i Gammtjärn

Nog tror jag att han nog varit och lukta lite för mycket på "sibboratorns" safter. Har han in´t lärt sig än att tål man inte saften drick den in´t

2009-06-19 @ 13:13:24
Postat av: kaxi

Ja men Tjörnare herr Person,



Du ska int prata öm nån sibborator och dess safter du ... för dine grejer lukte ju inte hallontårta presis och smaka man på det så är det ju så tarmluddet rakne på seg inombords...



MVH



Dyng-Bengt


Var inte feg utan skriv något vackert!:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Smygreklam för din egen blogg/hemsida:

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se Allmänt BlogRankers.com
webvoter-omröstning
Ge din bedömning av bloggen

1 ganska dålig
2 mindre bra
3 helt ok
4 riktigt bra
5 väldigt bra

Se resultat
hit counter