Dyng-Bengt i Radio Gävleborg den 10 mars 2009.







Dyng-Bengt i Radio Gävleborg

Äntligen! Nu kan ni höra landsbygdens hjälte på radion.
Varje tisdag kl. 08.15 på Radio Gävleborg kan ni höra vår favorit-lantis Dyng-Bengt kåsera om aktuella händelser.
Så slå på radion på tisdag och ni kommer att få höra ett och annat sanningens ord - utan bedövning!


Länk till Charlotta & Larry i programmet Morronen i SR Gävleborg

Länk till programmet med Dyng-Bengt den 10 mars 2009.
Det börjar 18,05 minuter in i programmet så håll i peruken och lyssna...

08.00 - 08.30 tisdag 10 mar 2009


Kommentarer
Postat av: Barbro

Är han giftasvuxen? Många kvinnor som vill ha dendär buffeln som sin beskyddare:)

2009-03-10 @ 10:36:22
Postat av: Christer Kallin

Hej Barbro,



Jag har pratat med Dyng-Bengt och han säger att han alltid fyller nitton och tycker om flicker som sjutton.



Men jag vet att han är mellan 40 och 50 för din information. Tror nog att den kvinna som fångar hans hjärta får nog ett roligt liv med fullt av överaskningar.



Jag vet att han brukar flörta hejvillt med någon kvinna som heter Diesel Doris.



Lycka Till



Med vänlig hälsning





Christer Kallin



2009-03-10 @ 11:07:28
URL: http://dyngbengt.blogspot.com/
Postat av: M:et

Men yey!!

Rock on, nu svänger det!! :)

Tro du n micke hört på vad du ha o säga då??

Gillar skarpt tanken på att slutförvara uranet i sthlm. Varför inte?

2009-03-11 @ 20:18:22
Postat av: Dyng-Bengt

Tjörnare M:et,



Jag har fått massor av kommentare ifrån båda håll samt att man tycker att vindkraft är skit i jämförelse med ny kärnkraft och eftersom jag heter Dyng-Bengt så skall jag nog vända det till något positivt i kommande inspeller och plirar med ögonen Hur är det med micke föresten? Lever livet eller...



MVH



Dyng-Bengt lätt "scitzo"

2009-03-11 @ 20:26:34
URL: http://dyngbengt.blogspot.com/

Var inte feg utan skriv något vackert!:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Smygreklam för din egen blogg/hemsida:

Här skriver du:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se Allmänt BlogRankers.com
webvoter-omröstning
Ge din bedömning av bloggen

1 ganska dålig
2 mindre bra
3 helt ok
4 riktigt bra
5 väldigt bra

Se resultat
hit counter